loading...
دکتر لاغری
نویسنده1 بازدید : 85 سه شنبه 12 مرداد 1400 نظرات (0)

این نحوه بازی مافیا ، یک بازی مهمانی سرگرم کننده و پرانرژی است. راهنمای نحوه بازی مافیا (در حال حاضر تنها راهنمای مافیا در Instructables علاوه بر این یکی) در واقع تنوع فیزیکی بیشتری از بازی است. این راهنما به شما نشان می دهد:
2 تنظیم مختلف (با و بدون کارت)

خرید بازی مافیا قوانین گیم پلی شرایط خاص و بازی فکری
جمجمه (چیزهایی که یا مزیت یا ضرری به بازی می دهد)
مرحله 1: راه اندازی

قبل از رسیدن به قوانین ، توضیح همه چیز از طریق راه اندازی آسان تر خواهد بود. دو راه اندازی وجود دارد که در واقع این است که آیا کارت دارید یا نه.

https://www.gamekhoone.ir/monopoly-game/

برای شروع راه اندازی ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:
برای بازی حداقل به 4 نفر نیاز دارید ، اگرچه با 8 نفر یا بیشتر سرگرم کننده تر است.
1 نفر ، که شامل 4 نفر از حداقل گروه نمی شود ، شهردار خواهد بود که بازی را پیش می برد و کنترل قدرت های گروه را بر عهده دارد.
به ازای هر 4 نفر ، یک مافیا وجود دارد. مثال: اگر 8 نفر در بازی شما حضور دارند ، اکنون دو مافیا وجود دارد
در یک دور نیز پزشکان و کلانترها هستند ، که بعداً تحت شرایط صحبت خواهیم کرد ، اما در حال حاضر ما هر کدام را داریم.

برای این آموزش ، ما با یک گروه 8 نفره از جمله 2 مافیا ، 1 پزشک و 1 کلانتر بازی خواهیم کرد ، یعنی 4 نفر غیرنظامی خواهند بود

مافیا چه کسی ممکن است باشد (3 تا 5 دقیقه وقت بگذارید). سپس شهردار خواستار رای می شود (در اینجا هر فرد غیرنظامی یا بازیکن می تواند علیه هر فرد مشکوک ادعا کند.) فقط دو نفر می توانند برای پیگرد قانونی نامزد شوند (2 دقیقه برای نامزدها) سپس شهردار به متهمان اجازه می دهد تا از خود دفاع کنند ، سپس رای گیری می شود (2 دقیقه دیگر برای رای دادن وقت بگذارید).

10: پس از آنکه یک بازیکن اکثریت رای مخالف خود را دریافت کرد ، مجازات اعدام دریافت می کند. ("جمجمه" را برای متغیر بررسی کنید).

11: سپس ، چرخه دوباره شروع می شود.

چگونه بازی را ببریم!:

Mafia Win = کشتن همه تا زمانی که دیگر نتوانید بازی کنید. مثال: 8 نفر در بازی با 2 مافیا حضور داشتند و مافیا 4 نفر را می کشد ، بنابراین 2 مافیا و 2 بازیکن دیگر وجود دارند. دو بازیکن دیگر ممکن است بتوانند به یکی از مافیا رای دهند ، اما در دور بعدی ، یکی از بازیکنان معمولی کشته می شود ، به این معنی که 2 بازیکن آخر 1 مافیا و 1 فرد عادی هستند ، بنابراین نمی توانید 1v1 را ببرید علیه مافیا

غیرنظامی/پزشک/کلانتر وین = وقتی همه مافیاها از بین می روند ، خود را توضیح دهید.
مرحله 4: شرایط

منظور من از شرایط این است که اوضاع یا از کنترل خارج می شود یا نمی توانید از آخرین حرکت خود بفهمید کجا بروید. در اینجا برخی از شرایط اصلی که با آن روبرو شده ام آمده است:

دکتر: به نظر می رسد این کلاس غلبه دارد ، نه؟ چرا خود را هر دور نجات نمی دهید تا بتوانید خود مافیای خود را بفهمید؟ اینها انگیزه هایی است که اکثر پزشکان خواهند داشت و آنها به سختی پزشکان خوبی خواهند ساخت. شرایط در اینجا این امکان را به پزشک می دهد که هر دور دیگری خود را نجات دهد تا نقش او نامتعادل نشود. لزوماً یک قاعده نیست.

شرایط 1: کسی وقتی تصور نمی شد بیدار شد؟ راه حل ساده: یا دور را دوباره راه اندازی کنید ، یا فردی را که گمان نمی رفت بیدار باشد بکشید. مثال: وقتی پزشک شهردار از مافیا می خواهد بیدار شود ، بیدار می شود. شهردار این اختیار را دارد که بلافاصله به عمر پزشک پایان دهد یا بازی را بازنشانی کند.

شرایط 2: اگر شهردار هستید و آنچه را در دور جدیدی که به اتمام رسانده اید فراموش کرده اید ، می توانید دور را دوباره شروع کنید. مثال: بگویید مافیا تصمیم دارد شخص A را بکشد ، اما شما فراموش کرده اید که شخص A کیست. به سادگی مافیا را مجبور کنید که وقتی همه در خواب هستند بلند شود و از آنها بپرسید که می خواهید چه کسانی را بکشند.

شرایط زیادی وجود ندارد ، اما اگر با شرایطی روبرو شدید ، از ارسال پیام به من نترسید: 3
مرحله 5: SKULLS !!!

تعریف جمجمه بر اساس یک بازی/بازی ویدئویی ، سفارشی سازی است که بازی را آسان تر/سخت تر/عجیب تر می کند. در اینجا جمجمه هایی وجود دارد که می توانید در مافیا استفاده کنید!

تو بودی؟ جمجمه: به شهردار اجازه می دهد بپرسد آیا "کسی مافیا بوده است یا نه". این بازی را آسان تر می کند ، بنابراین می توانید بفهمید چند مافیای دیگر باقی مانده است.

شما فقط دو بار جمجمه می کنید: مرجع جیمز باند را دریافت کنید؟ این جمجمه مختص پزشک است. با فعال شدن این جمجمه ، پزشک باید یک بار در هر دور دور دیگر عمل کند ، که می گوید فقط می تواند هر دور دیگر خود را نجات دهد. مثال: اگر من پزشک بودم و دور اول خود را نجات می دادم ، فقط می توانستم در دورهای سوم ، پنجم ، هفتم و غیره خودم را نجات دهم.

خود را فاش کن! جمجمه: تنها زمانی که شهردار می پرسد آیا کسی "مافیایی است یا نه" این است که آن شخص رأی داده شود ، نه توسط مافیا کشته شود. فعال کردن این جمجمه به سایر نقشها اجازه می دهد تا در حالت عادی خود را نشان دهند. مثال: هنگامی که به پزشک رأی داده می شود ، می تواند بگوید که آنها پزشک بوده اند. (این جمجمه نمی تواند همزمان با جمجمه Nobody Knows فعال شود.)

هیچ کس جمجمه را نمی شناسد: فعال کردن این جمجمه به این معناست که وقتی فردی به رای خود رأی می دهد ، اظهار نمی کند که مافیا بوده است یا خیر ، بنابراین تشخیص اینکه آیا هنوز بیش از یک مافیا وجود دارد ، دشوارتر است.

مرا نجات دادی! جمجمه: فعال کردن این اجازه می دهد تا در صورتی که یک قربانی ، از جمله خود را با موفقیت نجات دهد ، پزشک به مدت 3 دور هدف مافیا قرار نگیرد. مثال: اگر شما پزشک بودید و شخص A را نجات دادید و مافیای دور بعدی سعی کرد شما را بکشد ، شهردار در خلاصه ای اعلام می کند که شما قربانی بوده اید ، اما پزشک شما را نجات داد ، حتی اگر شما خود را نجات نداده باشید. (این جمجمه فقط یک بار در هر بازی کار می کند)

صبر کنید ، کلانتر اسلحه دارد؟ جمجمه: این عجیب ترین جمجمه تاریخ است. کلانتر اسلحه ای با 2 گلوله دارد. او اختیار دارد که در ابتدای دو دور اول از آن استفاده کند یا نه ، اما نمی تواند بی گناهی مردم را بررسی کند و اگر ابتدا بی گناهی مردم را بررسی کند ، نمی تواند از اسلحه استفاده کند. مثال: در دور اول ، شهردار از کلانتر می پرسد که می خواهد چه کسی را بررسی کند ، اما اگر کلانتر انگشت خود را به شکل تفنگ درآورد و به شخصی اشاره کند ، شهردار سر تکان می دهد. در جمع بندی مجدد ، آن شخص می میرد ، اما نمی توان نقش او را فاش کرد. در دور دوم ، شهردار از کلانتر می پرسد که می خواهد چه کسی را بررسی کند ، و اگر کلانتر چک کند ، تفنگ او بی فایده می شود. وقتی شخصی را در دور 1 بررسی می کنید و سعی می کنید از اسلحه در دور 2 استفاده کنید ، همین را می توان گفت: این کار نمی کند مگر اینکه دو دور اول باشد.

تنظیم شماره 1:
این با یک دسته کارت است.
آس ها مافیا شما هستند
ملکه ها پزشک شما هستند و
پادشاهان کلانتر شما هستند
همه کارت های دیگر (2 تا J) غیرنظامی هستند
در مورد ما ، دو آس ، 1 Q ، 1 K و 4 کارت دیگر را علاوه بر لیست آماده کنید.
شهردار به هر بازیکن یک کارت رو به روی هر بازیکن می دهد. این کارت ها در طول بازی برای سایر بازیکنان فاش نمی شود.

تنظیم شماره 2:
این بدون کارت است.
در عوض ، ما از شیپور خاموشی استفاده می کنیم ، بنابراین شهردار باید به یاد داشته باشد که چند نفر را انتخاب کرده و به کدام شخصیت اختصاص داده است.
همه چشمان خود را می بندند و شهردار برای تعیین نقش ها قدم می زند.
اگر شهردار یکبار به شما ضربه بزند ، مافیا هستید.
دوبار دکتر
سه بار کلانتری است
و اگر به شما گوش ندهند شما یک غیرنظامی هستید
(راه اندازی ساده تر ؛ شهردار باید مطمئن شود که شخصیت های اضافی را انتخاب نمی کند یا به اشتباه به سایر بازیکنان برخورد نمی کند)

جمجمه/شرایط خاصی وجود دارد که نحوه بازی را تغییر می دهد. ادامه مطلب را بخوانید!
مرحله 2: قوانین

اکنون که راه اندازی را از سر راه برداشته ایم ، اکنون وقت آن است که قوانین را توضیح دهیم.

نقش ها (اساسی و بعداً از طریق گیم پلی توضیح داده شده است):
شهردار- یک بازیگر واقعی در بازی نیست بلکه گوینده است. او بر گروه کاملاً قدرت دارد به جز قدرت وتوی آرا. او نقش ها را تعیین می کند ، می گوید که هر نقش باید از خواب بیدار شود و بخوابد ، داستان ایجاد کند و رای را تحریم کند. وظیفه این شخص این است که بازی را زمین گیر نگه دارد و بازیکنان را منطقی نگه دارد. شهردار باید در طول بازی بی طرف باشد.
Mafia-Will بازیکنان دیگر را می کشد و سعی می کند سایر بازیکنان را متقاعد کند که مافیا بدون افشای خود هستند
پزشک می تواند خود را نجات دهد (در بخش "شرایط" نگاه کنید) و می تواند دیگران را نجات دهد
کلانتر به هر بازیکن دیگری اشاره می کند و شهردار می تواند سرش را تکان دهد یا سرش را تکان دهد زیرا مافیایی است یا نه. از قدرت خود برای تحریک افکار عمومی استفاده می کند
غیرنظامی- اساسی ترین نقش ، که رای می دهد و سعی می کند مافیاها را بشناسد و آنها را رد کند

بدیهی است که شما نمی خواهید نقش خود را در مورد نقش مهم خود فاش کنید ، بلکه دیگران را متقاعد می کنید که یک غیرنظامی هستید.

قوانین:
مایور این حق را دارد که گروه را ساکت کند یا بازی را به طور کامل راه اندازی کند.
مافیا فقط می تواند در هر دور یک هدف را انتخاب کند (2 رای مافیا به 1 هدف)
فاش کردن کارت (اگر با کارت بازی می کنید) تقلب است.
باز كردن چشمان در صورتي كه مجاز نيست ، تقلب است.

مهم: در زندگی واقعی ، مردگان نمی توانند صحبت کنند. البته جمله رایج بنابراین در بازی ، مردگان مجاز نیستند از طریق گفتار یا حرکات فیزیکی بر شهر تأثیر بگذارند. تقلب است. (آنها می توانند صحبت کنند ، اما هر گونه اشاره به مافیایی باید آنها را از دور بعدی یا بازی اخراج کند.)
مرحله 3: گیم پلی

پس از راه اندازی ، برای انجام بازی این دنباله را دنبال کنید:

1: شهردار به همه می گوید چشمان خود را ببندید

2: شهردار به مافیا می گوید بیدار شوید و هدف خود را انتخاب کنید و سپس دوباره بخوابید.

3: شهردار به پزشک می گوید بیدار شوید و فردی را برای نجات انتخاب کنید ، سپس دوباره بخوابد.

4: شهردار به کلانتر می گوید که از خواب بیدار شده و از کسی تحقیق کند.

5: شهردار به درستی یا نادرستی کلانتری می گوید و به او می گوید که دوباره بخوابد

6: شهردار به همه می گوید بیدار شوید و داستان را آماده می کند

7: در این مرحله ، شهردار آنچه را که در آن دور اتفاق افتاده خلاصه می کند.

مثال: شهردار می گوید "دیشب ، مافیا از کسی که پولش را می دزدد عصبانی بود ، بنابراین او شخص (A) را کشت ، پزشک فرد اشتباه را نجات داد." یا "دیشب ... مافیا فرد (A) را کشت اما پزشک او را نجات داد."
(جنبه خاصی از بازی با جمجمه هایی که بعداً توضیح داده شد تغییر می کند)

8: شهردار: اگر فردی به دست مافیا جان خود را از دست داد ، کارت خود را بدون نشان دادن کسی بردارید (اگر با کارت بازی می کنید. توجه: هرکسی که توسط مافیا کشته شود به احتمال زیاد یک غیرنظامی خواهد بود ، اما شما بدون در نظر گرفتن کارت او آنها مجاز نیستند نقش خود را فاش کنند.)

9: شهردار به مردم شهرها اجازه می دهد که از بین بروند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 2,836
  • بازدید کلی : 22,446